Suntem aici să te ajutăm

Certificatul de garanție este valabil doar în prezența facturii fiscale sau a bonului fiscal în original furnizate de magazinul partener sau de Homplex (în cazul achizițiilor directe) în momentul achiziționării produselor.

Certificatul de garanție se găsește în cutie, în mod independent sau anexat în cadrul manualului de utilizare. Acesta trebuie completat în momentul realizării achiziției de către magazinul partener sau de Homplex (în cazul achizițiilor directe).

În general, certificatele de garanție conțin informații utile privind păstrarea, utilizarea, curățarea și manipularea produsului achiziționat – citește-le cu atenție!

Certificatul de garanție trebuie păstrat pe toată perioada garanției (24 luni / 2 ani pentru persoanele fizice conform legislației în vigoare), facilitând procesul de verificare și soluționare în cazul apariției unei situații tehnice manifestate de produsul achiziționat.

Call Center
0374.49.49.49

Ai la dispoziție o linie telefonică dedicată pentru a intra rapid în legătură cu un specialist Homplex, de luni până vineri,  între orele 9.00 – 18.00.

Înainte de a ne contacta, verifică secțiunea ”Întrebări frecvente” disponibile în pagina produsului.

Completează formularul alăturat pentru a fi contactat de un specialist în cel mai scurt timp sau utilizează una dintre soluțiile disponibile mai sus.

Cum beneficiezi de garanție?

Condiții generale pentru evitarea pierderii garanției.

Produsele de uz industrial sau cu destinație specială beneficiază de condțtii de garanție diferite. Contactează un specialist Homplex pentru mai multe detalii!

Termostate și detectoare de gaz Homplex

  • Informațiile următoare sunt cu scop informativ general și nu înlocuiesc certificatele de garanție dobândite în momentul achiziției. Documentațiile tehnice, manualele de utilizare, certificatele de garanție sau termenii și condițiile de utilizare a platformelor sau aplicațiilor Homplex pot fi actiualizate fără o notificare prealabilă. 
  • Conform legislației în vigoare, termostatele sau detectoarele de gaz Homplex beneficiază de garanție timp de 2 ani (24 luni) pentru persoanele fizice și juridice (dacă cele din urmă le achiziționează în vederea exploatării comerciale).
  • Drepturile consumatorului sunt prevăzute în Ordonanța 21/1992, actualizată la data de 27.12.2008, precum și în Legea nr 449/2003, reglementată prin O.U.G.174/2008.
  • Cele 24 de luni în care produsul este acoperit de garanție sunt calculate din momentul în care se realizează achiziția acestuia de către Clientul final (dumneavoastră). Certificatul de garanție este valabil doar în prezența facturii fiscale sau a bonului fiscal în original furnizate de Comerciant (Magazin) atunci când ați achiziționat produsul. Documentele trebuie să fie în bună stare, lizibile, fără modificări sau deteriorări.
  • Homplex S.A. atestă că produsul dumneavoastră a fost fabricat în conformitate cu normele Uniunii Europene, utilizându-se tehnologii și materiale adecvate. Durata medie de utilizare a produsului este de 5 ani cu mențiunea că acesta trebuie utilizat conform specificațiilor din manualul de utilizare regăsit în cutia produsului.
  • În momentul achiziționării, Cumpărătorul are obligația să anunțe atât Producătorul (Homplex S.A.), cât și magazinul partener de orice neconformitate a produsului în termen de 48 ore, incluzând defectele fizice (deteriorări ale ecranului, zgârieturi etc.), accesoriile (exemplu: suport perete sau suport birou) și documentații (bon sau factură, manual utilizare, certificat garanție) lipsă, incomplete sau deteriorate.
  • Garanția produsului este nominală și nu poate fi transmisă unei alte persoane!
  • Se interzice instalarea, utilizarea și manipularea produsului de către persoane care nu se află în deplinătatea capacităților senzoriale și motorii sau care nu dețin cunoștințe privind siguranța în utilizare a aparatelor electronice.
  • Se interzice utilizarea aparatului de către minori în lipsa unui adult responsabil de siguranța acestora pentru a evita apariția accidentelor.
    Se interzice manipularea și utilizarea surselor active de electricitate în timpul instalării produsului, deoarece manipularea greșită sau atingerea accidentală a cablurilor neizolate poate reprezenta un pericol fatal pentru Consumator. Recomandăm instalarea aparatului de către o persoană autorizată căruia i-au fost aduse la cunoștință normele de protecție și siguranță în muncă.
  • Se interzice utilizarea aparatului în spații în care există pericol de explozie (exemplu: camere în care există acumulări de gaze naturale), electrocutare sau incediu. Aparatul nu trebuie folosit în prezența substanțelor chimice de orice tip.
  • Homplex S.A. nu este responsabil de niciun accident, defect sau situație tehnică survenită ca urmare a conectării, manipulării, instalării sau depozitării defectuoase sau necorespunzătoare a produsului achiziționat.

Recomandări pentru utilizarea sigură a produselor Homplex:

  • Transportă produsul achiziționat în ambalajul original, alături de foliile de protecție (dacă este cazul) pentru a nu exista deteriorări cauzate de acesta. Nu pune pe produs alte obiecte grele care ar putea deteriora aparatura din interiorul cutiei și asigură-te că acesta se află într-un loc uscat.
  • Depozitează produsul (după caz) în spații cu temperaturi pozitive, ferit de căldura excesivă (maximum 50 °C) și umezeală.
  • Folosește pentru termostatul tău doar baterii alcaline noi (conform modelului compatibil specificat în manualul de utilizare) care nu prezintă scurgeri, deformări sau alte deteriorări.
  • Atunci când termostatul avertizează că bateriile sunt descărcate, înlocuiește-le cu unele conforme în cel mai scurt timp.
  • Inspectează bateriile alcaline din interiorul termostatului la fiecare 6 luni și înlocuiește-le dacă acestea prezintă deteriorări de orice tip.
  • În timpul utilizării produsului, asigură-te că este amplasat departe de surse de căldură (spoturi, radiatoare, echipamente electrice) sau umezeală, de culoare de trecere a curenților de aer sau uși și ferestre care stau mereu deschise.
  • Nu poziționa termostatul în interiorul corpurilor de mobilier, în razele directe ale soarelui, în spatele draperiilor sau a perdelelor.
  • Dacă alegi să montezi termostatul pe perete, asigura-te că între acesta și podea se află o distanță de 130-150 cm.
  • Curăță produsul utilizând o lavetă moale și uscată. Nu folosi agenți de curățare, mai ales dacă compoziția acestora este chimică, bureți sau materiale corozive.
  • Dacă nu folosești termostatul o lungă perioadă de timp, oprește-l și îndepărtează bateriile acestuia.

Situații în care garanția produselor Homplex se va pierde și va fi anulată:

  • Produsul achiziționat nu a fost utilizat în concordanță cu scopul stipulat în manualul de utilizare/ghidul de utilizare și implicit, scopul pentru care acesta a fost creat.
  • În timpul depozitării, manipulării sau utilizării nu au fost respectate mențiunile din documentele produsului, inclusiv cele specificate în paragraful anterior.
  • În părțile componente ale produsului au fost identificate urme de umezeală, apă sau alte lichide
  • Bateriile alcaline utilizate nu au fost înlocuite la timp și nu s-au luat măsuri atunci când ele au suferit deteriorări. De asemenea, produsul își pierde garanția dacă a fost utilizat împreună cu un alt tip de baterie nerecomandat în manual/ghid sau în acest certificat.
  • S-a intervenit asupra produsului în afara indicațiilor date de producător.
  • Produsul a suferit modificări realizate de persoane neautorizate, precum dezasamblarea componentelor și după caz, înlocuirea acestora cu alte piese decât cele de origine (cele recomandate de producător).
  • Situația în care personalul autorizat de Homplex constată că avariile și deteriorările produsului achiziționat sunt datorate utilizării și întreținerii defectuoase, suprasolicitării aparaturii sau montării incorecte a acestuia.
  • Situația în care funcționalitatea este afectată total sau parțial de acțiunea unor factori externi, precum șocuri mecanice sau electrice (supratensiune), căldură excesivă, umezeală, acțiunea substanțelor chimice, incendiere sau scurt-circuitare.

Procedura de reparare sau înlocuire a unui produs defect în garanție

  • Pentru verificarea tehnică a produsului și acordarea unui deviz (concluzie) în vederea soluționării unei situații, produsul dumneavoastră trebuie returnat Producătorului în cel mai scurt timp posibil. În colet trebuie să existe produsul achiziționat împreună cu toate accesoriile, dovada achiziției (bon fiscal sau factură) și certificat de garanție.
  • Înainte de a-l trimite, vă rugăm insistent să ne apelați la numărul de telefon 0374.49.49.49 (în zilele lucrătoare, de luni până vineri în intervalul orar 09:00 – 18:00, tarif normal), ori să ne scrieți pe adresa de e-mail service@homplex.ro. Vom evalua situația relatată de dumneavoastră și vă vom oferi un feedback referitor la trimiterea produsului pentru constatare – acest proces înlătură apariția situațiilor în care produsul este returnat nejustificat, fără a avea o defecțiune tehnică reală.
  • În cazul în care specialiștii noștri constată că produsul a fost returnat nejustificat, acesta funcționând în mod corespunzător, va trebui să achitați atât costul de transport (tur-retur), cât și taxa de constatare.
    Dacă produsul are defecte de fabricație dovedite, atât costurile de transport, cât și cele de aducere la conformitate sau înlocuire vor fi suportate de Homplex S.A. în perioada de garanție. La termenul de garanție standard (24 de luni conform legislației în vigoare) va fi adăugată și perioada în care produsul se află în service, clientul neputând să utilizeze produsul – astfel, garanția produsului va fi prelaungită.
  • Homplex S.A. va încerca să ofere Clientului devizul de service și implicit, soluția (înlocuirea produsului sau aducerea acestuia la confirmitate) în maximum 15 zile lucrătoare calculate din momentul recepționării coletului în service.