Suntem aici să te ajutăm

Bine ai venit in pagina Asistență tehnică Homplex. Punem pe primul plan satisfacția partenerilor, iar optimizarea proceselor și diminuarea timpilor de așteptare sunt un efort comun al echipelor noastre.

Fiecare produs beneficiază de garanție și service specifice, în funcție de tipul acestuia și destinație. Procedura de trimitere a produselor în service (pentru produsele eligibile) poate să difere de la un produs la altul.

Am pus mai jos un ghid general care să te ajute să simplifici pe cât de mult acest proces.
Persoanele juridice și anumite produse specifice  (precum cele industriale) beneficiază de alte condiții de garanție și service, acoperite de regulă, în cadrul contractual.

Call Center
0374.49.49.49

Ai la dispoziție o linie telefonică dedicată pentru a intra rapid în legătură cu un specialist Homplex, de luni până vineri,  între orele 9.00 – 18.00.

Înainte de a ne contacta, verifică secțiunea ”Întrebări frecvente” disponibile în pagina produsului.

Completează formularul aflat în josul paginii pentru a fi contactat de un specialist în cel mai scurt timp sau utilizează una dintre soluțiile disponibile în pagina de contact.