Suntem aici pentru a te ajuta!
Fiecare produs beneficiază de garanție și service specifice, în funcție de tipul acestuia și destinație. Procedura de aducere a produsului în service (pentru produsele eligibile) poate fi diferită de la un produs la altul – mai jos un ghid care să te ajute ca acest proces sa fie cat mai ușor posibil.Persoanele juridice, dar și anumite produse (precum cele industriale) beneficiază de alte condiții de garanție si service, acoperite de regulă, în cadru contractual.
Cum trimiți un produs în service?
Pasul 1:
Identifică în mod corect modelul produsului tău – specificațiile tehnice și implicit, soluțiile recomandate pot să difere în funcție de modelul deținut.
Pasul 2:
Cu ajutorul manualului de utilizare, verifică și aplică, după caz, soluțiile recomandate în capitolul destinat depanării situațiilor tehnice. Dacă acestea nu se aplică în cazul tău sau dimpotrivă, nu regăsești menționată situația cu care te confrunți, ia legătura cu un specialist Homplex. Utilizeaza formularul de contact sau foloseste Call Center-ul pentru a discuta direct cu un reprezentant.
Pasul 3:
Dacă ai ales să iei legătura cu un specialist Homplex, înainte de a-l contacta, te rog să ai la îndemână bonul fiscal sau factura de achiziție a produsului – specialistul Homplex îți va solicita data achiziției și locația. De asemenea, va trebui să te asiguri că ești în posesia certificatului de garanție completat în mod corespunzător (acesta va fi completat de magazinul partener în momentul achiziției produsului).
Pasul 4:
Informează specialistul Homplex cu privire la situația pe care o întâmpini – va trebui să îi detaliezi cum se manifestă comportamentul sesizat, când s-a produs acest comportament și care sunt pașii pe care i-ai urmat pentru a soluția situația în mod individual (de exemplu: ai înlocuit bateriile alcaline cu unele noi, ai resincronizat termostatul ambiental cu receptorul său etc.).
Înțelegem că o situație tehnică îți poate crea neplăceri sau disconfort, însă specialistul Homplex va avea nevoie de câteva detalii pentru a înțelege ceea ce s-a întâmplat și ulterior, pentru a te putea ajuta.
Pasul 5:
Dacă situația tehnică nu s-a putut soluționa prin intermediul apelului telefonic, iar specialistul Homplex a confirmat că este necesară verificarea produsului în mod fizic, alege să îl expediezi celor de la Service.
Pregătește coletul înainte de a chema curierul – pune în ambalajul original produsul, alături de toate accesoriile. Completează formularul de service disponibil în manualul de utilizare (poate fi descărcat de aici) și pune-l în cutie împreună cu factura de achiziție sau bonul fiscal și certificatul de garanție. Documentele trebuie să fie în original, completate și semnate în mod conform.
Pasul 6:
După ce te-ai asigurat că ai împachetat corespunzător produsul și că ai atribuit documentele doveditoare, formularul de service și accesoriilor în cutia acestuia, cere ajutorul specialistului Homplex pentru a chema un curier să ridice coletul – oferă-i acestuia adresa completă și corectă.
Dacă ești din București sau Ilfov, poți preda personal coletul direct la service-ul nostru – adresa la care se află acesta este strada Lunca Corbului, nr. 2, sector 3 (București).
Ce se întâmplă în service?
Odată ajuns în service, tehnicienii Homplex vor verifica și testa cu grijă produsul pentru identificarea situației tehnice menționate de tine și soluționarea acesteia. De regulă, acest proces durează între 24 – 48 de ore (raportate la zile lucrătoare), însă în perioadele aglomerate, acest timp poate fi prelungit – vei fi informat în mod punctual încă de la trimiterea produsului în service.
După ce produsul este adus la conformitate și funcționează în parametri optimi, acesta va ajunge la tine, utilizându-se canalul de predare folosit anterior (curier sau predare personală).
Indiferent de modalitatea aleasă, procesul de predare – primire – returnare va fi gratuit.
Situații excepționale:
• Dacă produsul nu se mai află în garanție, aducerea la conformitate a acestuia (dacă este posibilă), dar și costurile de expediere vor fi achitate de tine.
• Dacă produsul a fost trimis în service fără documente (certificat de garanție și/sau factură sau bon fiscal) și nu se pot trimite ulterior, produsul va fi adus la conformitate (dacă este posibil) contra-cost, plătindu-se, de asemenea, și cheltuielile de expediere și returnare.
• Dacă situația tehnică manifestată de produs nu poate fi soluționată și implicit, acesta nu poate fi adus la conformitate, tehnicianul Homplex te va contacta în vederea înlocuirii produsului cu unul nou, funcțional. Dacă acest lucru nu este posibil din cauza factorilor externi (de exemplu: produsul nu mai este disponibil pe stoc și nu se poate aduce la comandă), se poate alege ca suma achitată conform documentelor de achiziție să fie restituită.